Rappen har kommet hjem igjen etter å ha stått et par måneder å trent hos Stian Eilefsen. Han ser kjempefin ut og gleder oss til å se fremgangen hans.
Han får gå sammen med mamsen og søstersen på beite på første dag hjem. Så får vi kjøre oss en tur til helga :)

